Wij zijn Service Punt van DPD, DHL, DHL EXPRESS, HOMERR, MONDIAL RELAY EN WISH

 

Heeft u vragen over uw pakket, klachten over de bezorging of andere vragen/opmerkingen?
Neem dan contact op met de vervoerder. Wij kunnen en zullen op deze vragen geen antwoord geven.
Gebruik eerst de track and trace code die u heeft ontvangen om het pakket te lokaliseren.
De contactgegevens vindt u onderaan deze pagina.

U kunt bij ons pakketten ophalen en (retour)verzenden.

Komt u een pakket ophalen voor u zelf? Dan hebben wij het volgende van u nodig:
– Geldige legitimatie (paspoort, rijbewijs of ID kaart, gelijk aan de naam op het label)
– Het verzendbewijs zodat wij weten met welke vervoerder het is verzonden.

Komt u een pakket ophalen voor iemand anders? Dan hebben wij het volgende van u nodig:
– uw eigen legitimatie en een kopie van de legitimatie voor wie het pakket is,
– Het verzendbewijs zodat wij weten met welke vervoerder het is verzonden.

Wij mogen geen pakketten mee geven in de volgende gevallen:
– De tenaamstelling op het verzendlabel niet gelijk is aan de legitimatie,
– U geen legitimatie mee heeft,
– Pakketten die voor bedrijven bestemd zijn zonder dat er de naam van de afhaler op het label staat.

LET OP: Bankpassen en Kamer van Koophandel uittreksels zijn geen legitimatie!

DPD : https://www.dpd.com/nl/nl/
DHL : https://www.dhlparcel.nl/nl
DHL Express : https://www.dhlexpress.nl/nl
HOMERR : https://www.homerr.com/
MONDIAL RELAY : https://www.mondialrelay.nl/
WISH : Je kunt de klantenservice van Wish bereiken via de Wish-app op je telefoon, of door in te loggen op wish.com

.